New Step by Step Map For ماگ

Wiki Article

استفاده از ماگ ها هر روز بیشتر میشوند تقریباً در تمامی خانه‌ ها ماگ وجود دارد و حتی در اداره‌ها نیز کارمندان ماگ های مخصوص به خود را دارند.

ماگ سرامیکی از پرطرفدارترین انواع لیوان‌های طراح‌دار محسوب می‌شود که امروزه جای خود را در دل پیر و جوان باز کرده است. این لیوان‌ها از جنس سفال یا شیشه هستند و برای روکش آن‌ها از سرامیک استفاده می‌شود.

رنگین‌کالا، فروشگاه تخصصی لوازم آشپزخانه و ظروف سرو و پذیرایی

ماگستان: با وجود تنوع بی‌نظیر در بازار محصولات جادویی مانند ماگ و فلاسک و تراول ماگ، گاهی انتخاب یک فروشگاه آنلاین ماگ با کیفیت و قابل اعتماد چالشی می‌تواند باشد.

البته فروش فلاسک در اصفهان هم گزینه هایی وجود دارد که می تواند برای شما جذاب و جالب باشد البته تنوع این فروشگاه ها مهم است.

برای مشاهده و خرید سایر اجناس فروشگاه به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید. همینطور می توانید به منظور کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایید.

نگهداری از این ماگ‌ها نیز آسان است، اما باید دقت داشت که از برخورد آن‌ها با سطوح سخت و تیز جلوگیری کرد تا از خط و خش یا شکستن آن‌ها اجتناب شود.

فنجان‌های شیشه‌ای در عین زیبایی مقاومت نسبتا مناسبی نیز دارند، البته باید در نظر داشت که این بدنه،عایق مناسبی برای حرارت نیست و نوشیدنی در مدت‌زمان کوتاهی، حرارت خود را از دست می‌دهد.

تامبلرها دارای ابعاد مختلفی می باشد و تا ۲۰ اونس هم ظرفیت دارد. جنس آن استنلس استیل و دارای عایق و مدت زمانی طولانی نوشیدنی را گرم نگه می دارد.

اینجا به احتمال زیاد دست ??????? ????? خالی برنمیگردید چون می توانید از انواع برندها و جنس ها و سایز ها، خرید ماگ خود را داشته باشید.

خرید ماگ‌ سرامیکی که برای نوشیدن چای، قهوه، آب و انواع نوشیدنی‌های دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند، مدل‌های مختلفی دارند. در این بخش توضیح مختصری درباره هر مدل ارائه می‌کنیم.

ماگ قهوه سنگی: ماگ های سنگی اغلب دست ساز ،دارای طرحهای مختلف، با دوام، دارای عایق و وزن سنگین هستند این لیوان ها را  می توان در ماشین ظرفشویی قرار داد.

برای گرم کردن مایعات در ماگ یا فنجان، از مایکروویو استفاده کنید. اگر خرید ماگ ارزان و کم کیفیتی انجام داده باشید، احتمال این آسیب دیدن بالاتر می رود.

با تصور اینکه فنجانهای قهوه کوچک هستند باریستاها سرو قهوه را در این نوع لیوانها شروع کردند.

Report this wiki page